Morgen is de dag! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Moya Eva Schutte Ende - WaarBenJij.nu Morgen is de dag! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Moya Eva Schutte Ende - WaarBenJij.nu

Morgen is de dag!

Door: Moya

Blijf op de hoogte en volg Moya Eva

09 Januari 2014 | Nederland, Amsterdam

Hey allemaal!

Welkom bij ZAME (Zuid-Amerika Moya & Eva) op reis! Op veler verzoek gaan wij een blogje bijhouden; dus als je ons wilt volgen, kun je je aanmelden voor de mailinglist. De verslagen worden ook automatisch op Eva's fb gezet (niet op die van mij helaas, maar ik zal het handmatig doen, pffff ouderwets).
Dit eerste verslagje houd ik kort, want MORGEN IS DE DAG en er moet uiteraard nog veel te veel gebeuren :) (Lees: ik moet nog beginnen (ja, beginnen..) met mijn tas inpakken. En Eva kennende is zij niet veel verder ;))
Even in het kort wat we van plan zijn:

- We beginnen met 2 a 3 weken Spaans leren in Buenos Aires. We hebben in NL wat lesjes gehad, maar het houdt niet over.
- Hierna gaan we richting het zuiden van Argentinië (Patagonië)
- Vervolgens naar boven via Chili
- Via Bolivia
- Naar Peru, waar we op 16 mei weer terug vliegen vanaf Lima (en ;de 17de landen in Amsterdam)

Volgende verslagje zal gestuurd worden vanuit een zonniger bestemming! ADIOS!

Eva en Moya

• 09 Januari 2014 - 18:15

Babs:

AWESOME!

• 09 Januari 2014 - 18:31

Caroline:

Aangemeld voor de mailinglijst :)
    Veeeeel plezier :D

• 09 Januari 2014 - 18:55

Linda :

Goede reis morgen en daarna heel veel plezier en wij lezen lekker mee :-)

• 09 Januari 2014 - 21:56

Marik:

Ik volg ook weer eens! ^^
    wel foto's bijvoegen dan he! :D
    veel plezier

• 10 Januari 2014 - 17:45

Jur Schutte:

Geweldig idee We zien naar de avonturen uit.Opa

• 20 Januari 2014 - 22:50

Klaas Petter:

Hoi Moya,

Ik begreep van Tycho dat je al aardig wat cultuur opsnuift qua hacer y no hacer in een Argentijns Zwembad. Have fun.

Groet, Klaas

• 16 Februari 2014 - 01:43